Piccola cunniscenza di lampade LED – CRI

Chì ghjè l'Indice di Rendu di Colore (CRI)?
L'indice di resa di culore di a fonte di luce si riferisce à u paràmetru di a capacità di a fonte di luce per restaurà u culore di l'ughjettu.. Hè principalmente usatu per definisce a diferenza di culore di a fonte di luce LED. U puntu di stu indice hè 0-100.

Per dì simpliciamente: A resa di u culore hè un aspettu impurtante di a valutazione di a qualità di l'illuminazione, è l'indice di resa di culore hè un metudu impurtante per valutà a resa di culore di e fonti di luce, è hè un paràmetru impurtante per misurà e caratteristiche di u culore di e fonti di luce artificiale. U megliu u culore, u più forte hè a capacità di restaurà u culore di l'ughjettu.

Cummissione Internaziunale per l'Illuminazione (CIE) definisce a resa di culore cum'è: l'effettu di una fonte di luce nantu à l'aspettu di culore di un ughjettu cumparatu cù una fonte di luce di riferimentu standard.

Indice generale di resa di i culori: u più grande u Ra, u megliu u rendiment di a resa di u culore; altrimenti, u peghju hè u rendiment di rendering di u culore. L'indice de rendu des couleurs de la lumière du soleil est défini comme 100.

Eppuru "indice de rendu des couleurs" ùn rapprisenta micca tuttu di una lampada. Ma "CRI altu" pò esse largamente determinà l'effettu di l'illuminazione - alta ripruduzzione di culore.

Comu mostra in a figura sottu: a fonte luminosa cù indice indice (Ra)>90 hè più forte cà a fonte di luce cù indice indice (Ra)<80 per presentà u culore primariu naturali di l'ughjettu, è hè più còmode visualmente.

Cummissione Internaziunale per l'Illuminazione (CIE) définit l'indice de rendu des couleurs de la lumière du soleil comme 100, è stipula 15 culori di prova, è usa R1-R15 per rapprisintà l'indici di visualizazione di questi 15 culori. Quandu si compara una fonte di luce à una fonte di luce di riferimentu specifica, un indice de valeur de 100 hè megliu.

In generale, Ra si riferisce à u valore mediu di a fonte di luce per l'ottu livelli di ripruduzzione di culore naturali di R1-R8, è R9-R15 ùn hè micca cuntatu. Ma da un puntu di vista prufessiunale per evaluà u CRI di a fonte di luce, duvete cunsiderà i paràmetri di R9 (per a riduzione rossa) è R15 (per u rendiment di u culore di a pelle asiatica).

 

Siccomu a lampa LED hè prodotta da u chip blu per eccite ​​u fosforu giallu per pruduce luce bianca, hè assai mancante in a banda rossa, risultatu in a lampa LED chì ùn hà micca capacità di display rossu. Quandu avemu sceltu lampade LED, ùn avemu micca solu guardà l'indice di resa di culore Ra, ma dinò i valori di R9 è R15. Hè cunsigliatu chì Ra>90 (R9>50, R15>90) esse affissatu per l'indicatori di illuminazione generale.

A diferenza in l'indice di resa di culore:

90-100 Lochi chì necessitanu un cuntrastu di culore precisu, cum'è luci di museu;

80-89 Lochi induve u ghjudiziu currettu di u culore hè necessariu;

60-79 Lochi chì necessitanu una resa di culore mediu;

40-59 Lochi cù bassi requisiti per a resa di culore è una piccula differenza di culore;

20-39 Lochi senza esigenze specifiche per a resa di culore.

 

In u disignu di l'illuminazione di casa, per creà una atmosfera sana è bona, hè particularmente impurtante di sceglie a fonte di luce è lampade. Per fà chì a luce mostra a pelle di e persone megliu in a vita, è u culore di l'alimentariu è u fruttu hè realistu, quandu sceglite lampade, hè necessariu di sceglie u più altu l'indice di visualizazione, u megliu, hè, u valore RA (R9, R15) deve esse altu.

U standard naziunale stipula chì l'indice di resa di culore minimu RA di l'illuminazione interna hè 80. Tuttavia, Luo Hualu, u designer di luci di Mizhi Space, hà signalatu chì da u principiu di l'usu sanu di a luce, avemu bisognu di u RA per esse più grande di 90 quandu si cuncepisce l'illuminazione è i prudutti currispondenti. U megliu lume hè a luce naturale, è u so indice di resa di culore hè definitu cum'è 100. Attualmente, i migliori lampade è lanterne in u mondu ponu esse solu infinitamente vicinu 100.

I periculi di un indice di resa di culore bassu
U "Norme igieniche per l'illuminazione è l'illuminazione in aule di e scole primarie è secundarie" hà signalatu chì l'indice di resa di culore di e surgenti di illuminazione in aula ùn deve esse menu cà 80. L'indice di resa di culore di l'illuminazione di aula chì hè troppu bassu affetta a ricunniscenza di i studienti di u culore di l'ughjettu da l'ochji, cusì chì l'ughjettu ùn pò micca vede u so veru culore. Se sta situazione cuntinueghja, portarà à a diminuzione è a diminuzione di a capacità di discriminazione di u culore, risultatu in a cecità di u culore è u culore debule di i studienti è altri prublemi di visione serii è e malatie oculari.

L'optometria hà ripetutamente cunfirmatu una cosa, a luce naturale pò prevene a miopia. Da a perspettiva di prutezzione di a vista, hè a scelta ghjusta per sceglie lampade d'alta risoluzione, in particulare lampi di scrivania per i zitelli. Articuli cum'è i libri di i zitelli è i ghjoculi sò culuriti. Se sceglite una lampada di scrivania cù un CRI bassu, u culore riflessu torna à l'ochji di i zitelli perde a saturazione, risultatu in distorsioni di u culore, faciule per causà fatigue visuale, è pò purtà à miopia.

Dunque, a scelta di lampade cù un CRI altu hè spessu bona per a percepzione di a luce è a visione.

Riassuntu: Perchè sceglite High Significant Index?

1. Alta ripruduzzione di culore: alta saturazione di culore.

2. Prevene a miopia.

3. Per risponde à i bisogni di l'utilizatori.

Risolve i punti di dolore di l'utilizatori: e cose ùn sò micca reali sottu a luce, è prutege a vista di i zitelli.

INQUISTA ORA